Drobečková navigace

Úvod > Dění v obci > Aktuality > Kostelec nad Orlicí změna provozní doby úřadu od 1.2.2020

Kostelec nad Orlicí změna provozní doby úřadu od 1.2.2020



Datum konání:
10.2.2020
Datum ukončení:
31.3.2020

změna provozní doby úřadu

 dovoluji si Vás touto cestou informovat, že s účinnosti od 1. 2. 2020 dochází ke změně provozní doby úřadu v Kostelci nad Orlicí spočívající v tom, že čtvrtek se stává tzv. neúředním dnem pro všechny agenty úřadu s výjimkou podatelny a centrální pokladny.

To znamená, že každý čtvrtek jsou agendy registr vozidel, řidičské průkazy, občanské průkazy, cestovní doklady, evidence obyvatel a obecní živnostenský úřad pro veřejnost uzavřeny. V případě neodkladných záležitostí se lze na tento den objednat na těchto pracovištích pouze prostřednictvím internetového objednávkového systému přístupném na webu města (odkaz: https://www.kostelecno.cz/rezervacni-system/ds-1278/p1=14573). Objednávkový systém na úřadě nebude funkční a občany tak nelze odbavovat. Na ostatních pracovištích městského úřadu se lze, v případě neodkladných záležitostí, objednat resp. domluvit jednání s příslušným referentem telefonicky předem. Jak je uvedeno výše, toto se netýká provozu podatelny a centrální pokladny

Provozní doba městského úřadu od 01.02.2020

PONDĚLÍ

8:00 – 17:00

ÚTERÝ

8:00 – 15:00

STŘEDA

8:00 – 17:00

ČTVRTEK

neúřední den*)

PÁTEK

8:00 – 13:00

 

 

 

 

 

Provozní doba podatelny a pokladny od 01.02.2020

PONDĚLÍ

8:00 – 17:00

ÚTERÝ

8:00 – 15:00

STŘEDA

8:00 – 17:00

ČTVRTEK

8:00 – 15:00

PÁTEK

8:00 – 13:00

 

 

 

 

 

Prosím informujte v rámci svých možností o této skutečnosti občany svých obcí.

Omlouvám se za opožděnou informaci.

 

Děkujeme za pochopení.

 

S pozdravem

 

 

Ing. Jaroslav Kovaříček, CSc.

vedoucí odboru

Organizačně-správní odbor

 

Městský úřad Kostelec nad Orlicí

Palackého náměstí 38, 517 41 Kostelec nad Orlicí

mobil: 778 768 038

DS: aj5bhbi, IČO: 00274968

www.kostelecno.cz