Mimořádné opatření_ úřední hodiny.pdf
Dovoluji si Vás touto cestou informovat, že v souvislosti s usneseními vlády č. 215 a č. 217 ze dne 15.3.2020, přijatými vzhledem k epidemiologickou situaci v ČR, přijalo město Kostelec nad Orlicí mimořádné opatření na základě něhož dochází s účinností od 16.3.2020 k dočasnému omezení úředních hodin Městského úřadu Kostelec nad Orlicí a způsobu vyřizování podání, a to následovně:
Pondělí 9:00 – 12:00
Středa 13:00 – 16:00
V případě neodkladných úředních záležitostí, které nelze projednat jinou než osobní formou, je nutné si schůzku domluvit telefonicky předem s příslušným zaměstnancem městského úřadu. Pro telefonní kontakt jsou k dispozici čísla dle telefonního seznamu zaměstnanců zveřejněného na internetových stránkách městského úřadu. Vzhledem k výrazně sníženému rozsahu úředních hodin, zajištění snížení kontaktu nejen mezi občany, ale i občany a úředníky na nezbytně nutnou dobu, potřebě zajištění plynulosti chodu jednotlivých agend a neohrožení funkčnosti úřadu, budou v úřední hodiny přednostně vyřizovány občané, kteří si jednání předem telefonicky domluvili.
Tato opatření jsou platná až do zrušení těchto mimořádných opatření.
Bližší informace naleznete na přiloženém Mimořádném rozhodnutí, které je tak k dispozici na úřední desce našeho úřadu.
© 2024 OBEC NOVÁ VES, Kontaktovat webmastera, Mapa stránek, Prohlášení o přístupnosti
ANTEE s.r.o. - Tvorba webových stránek, Redakční systém IPO