To znamená, že každý čtvrtek jsou agendy registr vozidel, řidičské průkazy, občanské průkazy, cestovní doklady, evidence obyvatel a obecní živnostenský úřad pro veřejnost uzavřeny. V případě neodkladných záležitostí se lze na tento den objednat na těchto pracovištích pouze prostřednictvím internetového objednávkového systému přístupném na webu města (odkaz: https://www.kostelecno.cz/rezervacni-system/ds-1278/p1=14573). Objednávkový systém na úřadě nebude funkční a občany tak nelze odbavovat. Na ostatních pracovištích městského úřadu se lze, v případě neodkladných záležitostí, objednat resp. domluvit jednání s příslušným referentem telefonicky předem. Jak je uvedeno výše, toto se netýká provozu podatelny a centrální pokladny
Provozní doba městského úřadu od 01.02.2020 |
|
PONDĚLÍ |
8:00 – 17:00 |
ÚTERÝ |
8:00 – 15:00 |
STŘEDA |
8:00 – 17:00 |
ČTVRTEK |
neúřední den*) |
PÁTEK |
8:00 – 13:00 |
Provozní doba podatelny a pokladny od 01.02.2020 |
|
PONDĚLÍ |
8:00 – 17:00 |
ÚTERÝ |
8:00 – 15:00 |
STŘEDA |
8:00 – 17:00 |
ČTVRTEK |
8:00 – 15:00 |
PÁTEK |
8:00 – 13:00 |
Prosím informujte v rámci svých možností o této skutečnosti občany svých obcí.
Omlouvám se za opožděnou informaci.
Děkujeme za pochopení.
S pozdravem
Ing. Jaroslav Kovaříček, CSc.
vedoucí odboru
Organizačně-správní odbor
Městský úřad Kostelec nad Orlicí
Palackého náměstí 38, 517 41 Kostelec nad Orlicí
mobil: 778 768 038
DS: aj5bhbi, IČO: 00274968
© 2024 OBEC NOVÁ VES, Kontaktovat webmastera, Mapa stránek, Prohlášení o přístupnosti
ANTEE s.r.o. - Tvorba webových stránek, Redakční systém IPO